Продавець FUNCY "Товари для дому та активного відпочинку" розвиває свій бізнес на Prom.ua 2 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2837 відгуків
+38 (067) 176 80 35 +38 (066) 976 80 35 +38 (073) 176 80 35Зателефонувати  
FUNCY "Товари для дому та активного відпочинку"

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Ви можете повернути або обміняти товар впродовж 14 днів за умови: - збережено гарантійний талон і документ, що підтверджує оплату; - товарний вигляд і упаковка продуктів не були пошкоджені, всі бирки і ярлики на місці; - товар не був у вживанні: відсутні сліди використання, подряпини, відколи, потертості тощо; - товар складний в упаковку таким же чином, як і при отриманні; - товар не потрапляє до переліку товарів належної якості, повернення яких обмежений рішенням Кабінет Міністрів України (постанова від 19 березня 1994 року № 172). Умови повернення для товарів неналежної якості: Ви можете повернути або обміняти товар впродовж 14 днів за умови: Обмін або повернення товару неналежної якості здійснюється тільки на підставі заключення авторизованого виробником сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені. 🔔 Що потрібно зробити для того, щоб повернути товар безпосередньо до магазину: 1. Зателефонувати нам і попередити, що ви збираєтесь привезти товар для повернення чи написати на електронну пошту з фото товару та чеками. 2. Написати заяву на повернення. 3. Принести чек із нашого магазину, який ви отримали разом із покупкою за адресою м. Київ, вул. Спаська д.35 4. Принести товар із не пошкодженим пакуванням, в тому вигляді, в якому він був придбаний. Товар, який перебував у використанні та/або не зберіг свої споживчі якості, поверненню не підлягає (крім гарантійних випадків). 🔔 Що потрібно зробити для того, щоб повернути товар «Новою поштою»: 1. Зателефонувати нам і попередити, що ви збираєтесь відправити товар і отримати потрібну адресу. 2. Написати заяву на повернення. Вкласти чек із нашого магазину, який ви отримали разом із покупкою. 3. Відправити куплений товар товарного виду, тобто, не битий, без подряпин, із не пошкодженим пакуванням. Товар, який перебував у використанні та/або не зберіг свої споживчі якості, поверненню не підлягає (крім гарантійних випадків). Хто платить за повернення товару: Продавець, якщо: - товар не того кольору; - товар не того розміру; - товар с дефектом; - не той товар; Покупець, якщо: - товар не використовувався та не знадобився; Повернення коштів: - на банківські реквізити IBAN впродовж 3 робочих днів і не пізніше 7-ми робочих днів з моменту отримання товару до нас на склад для оцінки його товарного вигляду - готівкою за умови присутності в офлайн-магазині

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner