Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Нова Пошта🚚Доставка Новою Поштою Від | 50 грн. | 70 грн (залежить від способу оплати, суми, міста і товару). Доставка 1-2 дня. Вартість доставки: ВІД 50 грн. при сплаченому замовленні Від 70 грн. при накладеному платіж. Адресна доставка по Україні до дверей: термін доставки 1-3 днів, мінімальна вартість від 85 грн Вартість доставки залежить виключно від тарифів Нової Пошти (вага, місто, накладений платіж)
- Самовивізвул. Спаська 35 , Київ 04070, Київ, Україна Графік роботи шоуруму: ПН-ПТ з 09-00 до 18-00 Наявність необхідного товару в шоурумі необхідно уточнити у менеджера за телефонами: +38 (067) 176 80 35 +38 (066) 976 80 35 +38 (073) 176 80 35
- Доставка кур'єромМожлива доставка по всій Україні на відділення Нової пошти або кур'єром до дверей.
Способи оплати
- Пром-оплатаПри оформленні замовлення на маркетплейсі prom.ua та на сайтах компаній, покупець відразу оплачує 100% його вартості. А гроші перераховуються на рахунок продавця через 24 години після того, як покупець забере посилку у відділенні пошти.
- Оплатити частинами
- ПісляплатаУвага ! За такого способу оплати Ви додатково сплачуєте комісію компанії перевізнику за грошовий переказ 2% від суми + 20 гривень
- Оплата в пункті самовивозуСпосіб оплати готівкою доступний при самовивозі з нашого шоуруму
- Безготівковий розрахунокДля фірм та установ. Ви можете отримати рахунок на оплату. Оформіть замовлення та зв'яжіться з нами для узгодження, зателефонувавши за телефонами: +38 (067) 176 80 35 +38 (066) 976 80 35 +38 (073) 176 80 35
Гарантія:
Гарантійні зобов'язання не поширюються на:
- природний знос або вичерпання ресурсу;
- випадкові ушкодження або дефекти, завдані клієнтом;
- пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
- ушкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (неспостереження температурного режиму, дія рідини, запиленості, механічне пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);
- пошкодження, спричинені: аварійним підвищенням або зниженням у мережі; неправильним під'єднанням до електромережі; дефектами системи, у якій використовувався товар, або виникли внаслідок з'єднання та під'єднання товару до інших виробів; використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатацій.
Сервісний центр може відмовити в гарантійному обслуговуванні в разі:
- порушення збереження гарантійних пломб;
- наявності механічних і інших пошкоджень, що виникли внаслідок навмисних або необережних дій покупця або треті осіб;
- порушення правил використання, викладених в експлуатаційних документах;
- несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
- неправильного заповнення гарантованого талону;
- якщо серійний або IMEI номер, що міститься в пам'яті виробу, змінений, стерт або не може бути встановлений
Доставка по Україні здійснюється
Новою Поштою - (1-2 дні)
Зручні варіанти оплати:
- Передоплата: оплату можете зробити за допомогою платіжної системи EvoPay ( Промоплата) на нашому сайті, а також за реквізитами банківського рахунку. При цьому виді оплати вартість доставки найдешевша.
- Накладений платіж: оплата при отриманні на пошті (додатково треба оплатити зворотню доставку грошей за тарифами "Нової пошти": це 20 грн + 2% від суми переказу).
Умови відправки великогабаритного товару
Ми цінуємо зручність наших клієнтів і намагаємося зробити процес замовлення максимально комфортним. Однак для відправлення деяких великогабаритних товарів компанія змушена запитувати мінімальний завдаток у розмірі до 20% від вартості товару. Ми розуміємо, що це може бути незручно, але у разі зміни планів клієнта компанія змушена оплачувати доставку в обидві сторони. Тому ця умова гарантує серйозність намірів покупця.
Умови:- Для оформлення замовлення на великогабаритний товар необхідно внести завдаток у розмірі не більше 20% від загальної вартості товару.
- Завдаток є гарантією серйозності намірів покупця.
- Точну суму завдатку та реквізити для оплати надасть менеджер після оформлення замовлення.
- Магазин не приймає оплату на банківські картки приватних осіб. На кожну покупку клієнт отримує фіскальний чек, що підтверджує оплату.
- Компанія ретельно та надійно пакує свої відправлення. Однак, якщо при отриманні товару клієнт виявить будь-які пошкодження або невідповідність замовленому товару, компанія повертає завдаток у повному розмірі.
- Завдаток не підлягає поверненню у разі відмови від замовлення з боку покупця з особистих суб’єктивних причин.
** Посилка зберігається на відділенні 5 робочих днів і якщо її не забрати, то на 5 день автоматично відправляється до нас назад,
*** Замовлення по якому чекаємо на оплату або передоплату буде зарезервований 2 дні, у разі не оплати протягом 2 днів замовлення буде скасовано!
Прийняття претензії щодо доставки товару.
Перед відправкою ми акуратно упаковуємо та перевіряємо на цілісність замовлення. Далі передаємо у відправлення до кур'єрської служби доставки. При отриманні пошкодженого замовлення, відмовляйтесь від посилки на відділенні оператора.Якщо замовлення сплачене , будь-ласка складіть акт претензію на відділенні перевізника та одразу повідомте нас.
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».
Терміни повернення та обміну
- Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
- Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
- Умови повернення товарів належної якості
- Повна сума замовлення повертається покупцю на картку Банку, після отримання цього товару компанією у вказанні Законом терміни